You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites
سندرم نورولپتیک بدخیم ناشی از قطع مصرف کلوزاپین عباس عطاری
*، شهریار موذنی
چکیده -
متن کامل (PDF)
نقش آموزش نگارگری بر افزایش خودکارآمدی در کودکان دارای ناتوانی یادگیری غیرکلامی 14-10 سال در کلینیک یوسف آباد تهران الهام طوقیان چهارسوقی
*، علی زاده محمدی
چکیده -
متن کامل (PDF)
طراحی و پیادهسازی یک سیستم تشخیص خودکار اختلال دوقطبی مبتنی بر سیگنالهای مغزی لادن فتوت
*، وحید ابوطالبی، محمدتقی صادقی، رضا باقریان سرارودی
چکیده -
متن کامل (PDF)
بررسی مدل معادلات ساختاری پیمانشکنی زناشویی بر مبنای ویژگیهای شخصیتی، رضایت زناشویی و سبکهای دلبستگی عباس سامی
*، علی محمد نظری، فرشاد محسنزاده، مهدی طاهری
چکیده -
متن کامل (PDF)
اعتباریابی نسخهی فارسی پرسشنامه وسواسی – اجباری فرم کودکان جواد کریمی
*، فرشته همایونی نجفآبادی، صدیقه همایونی نجفآبادی، عاطفه همایونی نجفآبادی
چکیده -
متن کامل (PDF)
اثر بخشی طرحواره درمانی بر کاهش علائم و تعدیل طرحوارههای ناسازگار اولیه بیماران مبتلا به اختلال دوقطبی نوعI و II داود قادری
*، محسن معروفی، امرالله ابراهیمی
چکیده -
متن کامل (PDF)
بررسی تأثیر رفتار درمانی شناختی متمرکز بر بهبود خواب در کیفیت خواب و شدت بیخوابی بیماران مبتلا به اختلال بیخوابی مریم اسماعیلی
*، نوشین بصیری، فرشته شکیبایی
چکیده -
متن کامل (PDF)
اثربخشی مداخله آموزشی – روانی گروهی بر سطح افسردگی، اضطراب و استرس تجربه شده خانوادههای بیماران مبتلا به اختلالات دوقطبی امیرحسین مجرد کاهانی
*، بهرامعلی قنبری هاشم آبادی، غزاله سلطانیان
چکیده -
متن کامل (PDF)
اثربخشی درمان راه حل مدار کوتاه مدت بر کاهش افسردگی زنان تحت سرپرستی سازمان بهزیستی کبری قادری
*، خدیجه آرین، مجتبی حبیبی
چکیده -
متن کامل (PDF)
اثربخشی روشهای درمان شناختی و انزجاری بر علایم اختلال وسواس فکری- عملی حسین قمری کیوی
*، هیوا محمودی، محمد نریمانی
چکیده -
متن کامل (PDF)
اثر بخشی خندهدرمانی و درمان راه حل مدار به شیوه گروهی فریبا کریمی
*، سارا جمالی، توران خورانی کریمی
چکیده -
متن کامل (PDF)
تأثیر آموزش جلوههای چهرهای هیجانهای بنیادی بر تشخیص هیجانهای بنیادی در کودکان درخود مانده با کارکرد بالا الهام توکلی
*، ژانت هاشمی آذر، غلامرضا صرامی
چکیده -
متن کامل (PDF)
نقائص حافظه فعال در کودکان با اختلال بیش فعالی- نقص توجه سارا آقابابایی
*، سالار فرامرزی
چکیده -
متن کامل (PDF)
تعامل هدایتشده دانش آموزان اوتیسم با همسالان و معلّم در مدارس عادی: کاه ش نقائص ارتباطی و اجتماعی در یک پژوهش تک آزمودنی مجتبی گشول
*، فریدون یاریای، جعفر حسنی
چکیده -
متن کامل (PDF)
بررسی فراوانی و تفاوت جنسیتی در نگرش به دوستی دختر و پسر در بین دانشجویان داود اسدیان
*، علی محمدزاده، محمود نجفی
چکیده -
متن کامل (PDF)
Back to Original Issue