نقش آموزش نگارگری بر افزایش خودکارآمدی در کودکان دارای ناتوانی یادگیری غیرکلامی 14-10 سال در کلینیک یوسف آباد تهران
بررسی مدل معادلات ساختاری پیمانشکنی زناشویی بر مبنای ویژگیهای شخصیتی، رضایت زناشویی و سبکهای دلبستگی
اثر بخشی طرحواره درمانی بر کاهش علائم و تعدیل طرحوارههای ناسازگار اولیه بیماران مبتلا به اختلال دوقطبی نوعI و II
بررسی تأثیر رفتار درمانی شناختی متمرکز بر بهبود خواب در کیفیت خواب و شدت بیخوابی بیماران مبتلا به اختلال بیخوابی
اثربخشی مداخله آموزشی – روانی گروهی بر سطح افسردگی، اضطراب و استرس تجربه شده خانوادههای بیماران مبتلا به اختلالات دوقطبی
تأثیر آموزش جلوههای چهرهای هیجانهای بنیادی بر تشخیص هیجانهای بنیادی در کودکان درخود مانده با کارکرد بالا
تعامل هدایتشده دانش آموزان اوتیسم با همسالان و معلّم در مدارس عادی: کاه ش نقائص ارتباطی و اجتماعی در یک پژوهش تک آزمودنی