توانگر ل, يزدخواستي ف, عابدي ا. اثربخشی مداخله التقاطی (رویکردهای بازسازی شناختی، مهارتهای مقابلهای شناختی- رفتاری) برابر از وجود و خودکارامدی بینفردی در دانشجویان دختر. RBS 2014; 11 (6) :532-544
URL:
http://rbs.mui.ac.ir/article-1-345-en.html
1- استاديار، گروه روانشناسي باليني، دانشکده علوم تربيتي و روانشناسي، دانشگاه اصفهان، اصفهان، ايران
2- استاديار، گروه روانشناسي، دانشكده علوم تربيتي و روانشناسي، دانشگاه اصفهان، اصفهان، ايران
Abstract: (1892 Views)
This article has no abstract.
Type of Study:
Research |
Subject:
General Received: 2020/02/8 | Published: 2014/02/15