logo
Volume 11, Issue 6 (2-2014)                   RBS 2014, 11(6): 545-555 | Back to browse issues page

XML Persian Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

سارلي ع, شهبازي م, سارلي ع. تأثیر تمرین تکالیف شنیداری مبتنی بر رایانه روی توجه پایدار کودکان مبتلا به کمبود توجه/ بیش‌فعالی. RBS 2014; 11 (6) :545-555
URL: http://rbs.mui.ac.ir/article-1-346-en.html
1- دانشيار، گروه رفتار حرکتي، دانشکده تربيت بدني و علوم ورزشي، دانشگاه تهران، تهران، ايران
2- کارشناسي ارشد تربيت بدني و علوم ورزشي، گرايش آسيب‌شناسي ورزشي، دانشکده تربيت بدني و علوم ورزشي، دانشگاه خوارزمي، تهران، ايران
Abstract:   (1464 Views)
This article has no abstract.
Full-Text [PDF 290 kb]   (1026 Downloads)    
Type of Study: Research | Subject: General
Received: 2020/02/8 | Published: 2014/02/15

Add your comments about this article : Your username or Email:
CAPTCHA

Rights and permissions
Creative Commons License This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.